2012年1月19日 星期四

洋蔥表皮細胞 タマネギの表皮 Onion Epidermis








生物學課堂上常提到的內容,由單細胞到多細胞、低等到高等生物的各種型態、組織、機制等,透過玻片標本的觀察,圖片的比對及文字的說明一一述說,目的在使學生了解生物的奧秘,以提高學生的學習興趣,並啟發學生的思考、推理與創造能力。
多くの場合、単一細胞からの目的の説明よりも、スライド標本、写真やテキストの観察を通じて、高等生物、組織、およびメカニズムの様々なタイプの低、複数セルに、生物の授業の内容に言及学生の学習における学生の関心を高め、学生の思考、推論や創造性を刺激するためには、生物学的な謎を理解する。
Often mentioned in biology class content, from single cell to multi-cell, low to the various types of higher organisms, organizations, and mechanisms, through observation of slide specimens, pictures and text than on the description of the purpose of the students to understand the biological mystery, in order to improve student interest in learning, and inspire students thinking, reasoning and creativity.

沒有留言:

張貼留言